vineri, 20 noiembrie 2009

Sexualitate exacerbata

''Deci...te imbraci tu fataaa tuuuuu in chiloti d aia cu sclipici pe iei si sa fie tangaaa fataa ..si incepi sa ti faci poze cu aparatul supermegaultraperformant din toate unghiurile ..stii tu ...fata..spate...profil..si sa vezi cate comuri o sa iei de la baieti misto ...
hai ca am pus o d o afacere ''
Cu cat iti arati in mod ostentativ partile tale frumoase cu atat esti mai popular...nu zic...ca un nud e foarte frumos ...dar d aici si pana la a spune ca persoanele de genu sunt atractive e mai mult decat dezgustator...de ce ??
Pentru ca asta arata ca ai o minte bolnava ..perversa ..in sensul rau al cuvantului.....o minte cuprinsa de valul vietii ce s a lasat acaparata ..inghitita de prostiile ce debiteaza la tv si care sunt promovate de zece ori mai agresiv pe internet....
O minte care l exclude pe Dumnezeu din gandirea sa si care se punde numai pe sine in centru !
Eu vreau..eu pot...eu trebuie sa fiu numarul 1 in top ( asta i tampenia cea mai mare care o aud cel mai des :)))))) )..eu sunt unic si neasumuit...( e pe n ...a :)))))) )
Asa de mult se promoveaza aceaste vulgaritate incat am ajuns sa o vedem ca ceva normal..din firescul zilei...sigur e nrormal ca tipa X sa si expuna ta...le pe net si sa faca din asta o afacere ...
e normal ca tipu X sa si arata p ..a flendurandu si o in fata unor muieri in calduri ( hmm...:))))))) )
sigur...e normal...
traim intr o lume normala si facem numai lucruri normale ....
Deci: Vreau sa fiu si eu normal !!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu